fredag den 29. juni 2012

FEELING INSPIRED

Så kom der endnu en blog...

Denne blog kommer til at indeholde streetstyle billeder. Jeg fik ideen her den anden dag, hvor jeg gik på gaden og så det ene fede og inspirerende outfit efter det andet. Min egen stil er ikke særlig spændende eller noget der er værd at skrive om, men jeg elsker at blive inspireret af andre, og ikke mindst at dele de ting jeg bliver inspireret af.
Det bliver heller ikke kun tøj, der finder vej til siden. Jeg er et kreativt menneske med en lille skuespiller/sanger/instruktør i maven, og jeg bliver konstant inspireret af billeder, sange, film og tv-serier. Jeg har en del idoler, der alle konstant inspirerer mig til at prøve nye ting af. For at nævne et par stykker kommer I til at læse om bl.a. Matthew Gray Gubler, Jonathan Rhys Meyers, The Band Perry og mange andre.

Jeg håber I får lige så meget glæde af denne blog som jeg ved jeg gør. Jeg elsker at blive inspireret, og forhåbentlig kan jeg via denne blog også inspirere andre!

/M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar